torsdag, april 12, 2007

Nokre saksopplysningar

1. Eg likar mobil. Eg treng sjølvsagt ikke mobilen, eg kjem til himmelen på grunn av Jesus og ikkje mobilen, men. Eg LIKAR han. m\Mobil gjer livet lettare.
(Den siste tel kanhende ikkje alltid, men dét får vi ta ein annan gong)

2. Eg har kontaktar. Venner, familie, speiderane mine, speiderkontakter, neste-haust-kontaktar.. Dei er greie å ha. Greie å ikkje miste. då vert det så mykje styr.

3. Eg har knust glaset på mobilen. Slikt hender når du tøffer deg for gutane i vegen.

4. Enn så mykje eg likar mobilen min, har eg heilt sikkert fukta han. Fleire anleiingar: regn, svette, blod, tårer. Vasken på badet når eg dusjar.

5. Eg har ikkje full konto akkurat, og uansett lite lyst til å bruke penger på mobil.

Konklusjonen er: Mobilen min, som eg ikkje treng men treng litt likevel, har fått medfart og skrantar litt. Eg gruar meg til den dagen han ikkje lengre verkar i det heile. Eg er for treg og dum til å skaffe meg ein ny før den dagen.


kva gjer ein med slikt?

Etiketter: , , ,

6 Comments:

At 10:23 a.m., Blogger Helge Pettersen said...

a) Kjøpe forsikring før det er for sent (:
b) Skrive ned de viktigste kontaktene. Med datakabel blir dette superlett.
c) Masse billigmobiler om den du har nå sier takk for seg. Så en najs SE-telefon med rosa stæjs og slikt for 1200 uten noe attpåtull som abonemment. Og mange andre kan man få for 5-600 kroner. Bare helt for å vite.
d) Jeg spiser sjokkelade nå og hører på Revolusjonens røst. Namme!

 
At 9:34 p.m., Anonymous Anonym said...

Mobiler er forbruksvare. Vi har alltids et par i reserve her på huset om du ikke er så kresen på at den skal være moderne og sånn.

Helge: Hjemmelaget milkshake og Pink Floyd >> det du holdt på med. :D

 
At 4:37 p.m., Anonymous Anonym said...

mobiler er oppskrytt. det hender jeg later som min går tom for batteri, for å si det sånn.
det gjør den forresten støtt og stadig når det ikke passer seg også. men det er egentlig greit.
liker å tenke på at vi er blitt gitt fri vilje. vi kan velge å slå av mobilen.
hurra!

 
At 6:37 p.m., Blogger Solfrid said...

Helge: forsikring er oppskrytt. Rosa er no-no og datakabel har jeg ikke peiling på om jeg har. men jeg vet at marthe har det - vi har jo tatt bilde av de ublu lydfontenene på gardermoen med den!

Jørgen: steinalderstil? funker fett. det at jeg merker skepsisen min til mobil uten kamera gjør meg litt redd; jeg sier ja takk!

Marthe: ja og amen.

 
At 12:33 a.m., Blogger Fredrik W said...

på tide med en oppdatering her Solfrid? Eller er du påvirket av den dere gubben din, som fortsatt lever på 1500-tallet, i reformasjonstiden. Si til Gard at jeg synest han er steintøff-slik som han er.

 
At 7:17 p.m., Blogger Solfrid said...

eg bloggar ikkje lengre. Eg les berre Gorgias. Til naud litt Montagne men han er litt for moderne tykkjer eg. nesten Jan Erik Vold..

 

Legg inn en kommentar

<< Home