søndag, november 19, 2006

hvem jeg er

i dag kom det et par gutter på 12 år og kjøpte noe digg og ymse på shell select. vi fant såklart tonen med en gang. snopetur, liksom. min gode kollega stian bemerket det. "ja, du vet: speiderleder" sa jeg da.

i forrige uke, på krik, kom det 4 stk fra studentkrik på besøk og hadde opplegg, staselig. vi åpnet med en navnelek og alle de andre (mange i alle fall) slet litt med det der å huske. (noe som jo er det som gjør en navnelek til det den er). men jeg tok den på (nesten) strak arm. min gode venninne og lekekamerat Johanne hostet og kremtet: "speiderleder! speiderleder".

jeg er en speiderleder.

det er konge.

5 Comments:

At 1:11 p.m., Blogger Stine said...

yeah!! speidåledå! wohooo:)

 
At 11:29 p.m., Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 11:30 p.m., Anonymous Anonym said...

jejeje! speiderleder, that's right..:D

 
At 7:42 p.m., Blogger Maren said...

Du er speiderleder til ytterste hårstrå Solfrid! Konge at du e det. Eg blir aldri speider. For å sei det sånn.

 
At 5:49 p.m., Blogger Kris said...

Aha. Jeg er dårlig på sånne navneleker. Er det fordi jeg slutta i speidern? (bortsett fra Kombi da)

 

Legg inn en kommentar

<< Home