tirsdag, mars 27, 2007

Stemning

Flere enn meg som kjenner begrepet "sovestemning"?

Jeg skulle kanskje, burde vel, hadde nok hatt godt av å vært i seng for en times tid siden. ingenting spesielt som måtte gjøres, ikke noe stress, alt klart i grunn. Opp tidlig i morgen osv. Jeg tenkte på det. Men. Det gikk liksom ikke. Det var rett og slett ikke steming, ja, akkurat: Sovestemning.

Hva jeg gjorde? Jeg skar en skive av det fantastisk gode brødet pappa har skaffetoss, besudlet det med nugatti og nøt det. leste litt blogger, googlet meg selv(alltid kjekt å vite hva som kommer opp, i tilfelle andre skulle gjøre det). og skrev en blogg.

nå er jeg klar.

Etiketter: ,

3 Comments:

At 10:39 p.m., Anonymous Anonym said...

sovestemning, aaa.
eg lurer på om eg har litt akkurat no.
god natt!

 
At 7:11 p.m., Blogger Lina said...

åå! Hei solfrid! Så artig at ej fant dej her inne da! E heilt enig m den sovestemninga altså! Det e alltid så vanskelig å gå å legge sej når en he oppdaga den.

-Love!-

 
At 9:07 a.m., Blogger André said...

Hallaos! Eg har tikket deg i bloggetikken. Se regler på min blogg!

Pis!

 

Legg inn en kommentar

<< Home